četvrtak, 14. prosinca 2017.

DANAS DOŠLA SA POSLA ZNOJAVA I UMORNA, OTIŠLA DO KUPATILA DE SE....


Danas došla sa posla znojava i umorna, otišla do kupatila da se osvežim malo ova vrućina ubi. Otišla do spavaće sobe da se obucem, obukla tesni sorc bez gaćica i belu kratku majicu BEZ BRUSHALTERA,




u dnevnoj sobi imam klimu pa sam legla da odmorim u tv program, najvise volim kad odmaram, kad zatvorim oci u pozadini čujem TV, i tako sam se uspavala… odjednom osetim da nešto prelazi preko mog stomaka prema grudima, bila sam urmorna i željna dobrog odmora pa sam nastavila da spavam… probudila sam se i prvo što mi palo na pamet pogledam stomak bila sam izgrebana, na majici puno dlaka…




mačka me izgrebla, ceo stomak mi je crven od grebanja… sela sam da se osvezim malo, namazala kremom… onda sam shvatila da su ulazna vrata otvorena da sam ja kriva a ne mačka…

0 komentari