srijeda, 15. studenoga 2017.

“ZVALI SU ME IZ POŠTE DA PODIGNEM NOVAC! Mislio sam da je greška jer sam teška bijeda, a onda sam dobio i..!”


Prije neki dan su me zvali iz pošte da dođem jer mi je neko poslao novac. Mislio sam da je neka greška, jer nemam nikog ko bi mi slao novac, a i teška sam bijeda, pa sam iskreno pomislio da me neko zeza. Kada sam otišao rekli su mi da imam pismo i 3.000 dolara, a i dalje nisam mogao da vjerujem. Uzmem pismo da čitam, drug iz osnovne koji sada živi u Americi, tada je bio bijeda kao što sam ja sada. Ja sam mu uvijek davao koliko sam mogao, dijelio sa njim sendviče na pola, pili smo sokove iz iste flašice, bio mi kao brat. Prije 10 godina otišao je za Ameriku, kako se kaže trbuhom za kruhom, pa izgleda da je uspio, prenosi “Kurir“…  Na kraju pisma je napisao:
“Brate kada god ti bude trebalo, samo mi javi, znam kako ti je sada i znam kakav si čovjek kada imaš. Hvala Bogu, ja sada imam dovoljno i smatraj to kao da i ti imaš.Tvoj brat…” Ni sada ne mogu da vjerujem da me se nakon toliko godina sjetio i da pamti sve što sam mu dobro činio. Izgleda da i u ova teška, zla vremena isplati se biti čovjek. Ko bi rekao…

0 komentari