srijeda, 15. studenoga 2017.

SESTRU I DVOJE DJECE SU ISTJERALI IZ STANA JER NIJE PLATILA KIRIJU…


Sestru i dvoje djece su istjerali iz stana jer nije platila kiriju 3 mjeseca. Ja ju pozovem sebi, rek’o šta će sa dvoje djece u pola zime. Živim sam, stan dvosoban pa nek uzme sobu jednu.

Ljudi nemate pojma kako mi se život pogoršao za ta 3 mjeseca. Muž joj je lijenčica najveća, dok ona radi po 12 sati, on sjedi u mom stanu, na mom kauču, gleda moj TV i pije moje pivo, za koje i ja radim svaki dan. Djeca su zapuštena, ne jedu redovno. Stan mi je postao smetljište. Pospremim malo prije spavanja, sutradan sve isto kao i prije.

Ne mogu više, a žao mi je izbaciti. Ne mogu, djevojka mi je prestala dolaziti, nisam se pošteno naspavao već 2 mjeseca jednostavno što je previše previše je.

0 komentari