četvrtak, 16. studenoga 2017.

OŽENJEN SAM I SVE JE SUPER, IMAMO DVOJE DJECE, VOLIMO SE, ALI MOJA SUPRUGA


oženjen sam i sve je super, imamo dvoje djece, volimo se, ali moja supruga voli da flertuje sa drugim muškarcima. Sumnjam da me i vara, čak sam ubijeđen, ali nikada nisam ništa konkretno otkrio. U braku smo skoro 20 godina. Prošle sedmice me toliko iznervirala da sam je želio na sred ceste pretući. Dok smo sa klincima šetali sreli smo njenog šefa i ona mu se toliko “nabacivala” i ulizivala da sam prosto osjetio da između njih ima nešto više.




Pao mi je mrak na oči, sve mi se sabralo, sekunde su me dijelile da je “sasavim sa zemljom” ali sam se sjetio da sam ja kao klinac gledao kako moj otac tuče majku, pogledao sam u klince i nekako se smirio. Nakon što se njen šef odaljio, naredio sam da se vratimo kući, poslao sam klince u njihovu sobu, a nju sam odvukao u podrum gdje sam je išamarao za sve ove godine što me pravi budalom, za svaki osmijeh koji je uputila ka drugom muškarcu i za sve ono šta je sa drugim muškarcima radila, a šta ja i ne znam.




Prvi puta da sam digao ruku na nju, nije znala šta ju je snašlo, plakala je i govorila da sam poludio… ustvari sam sve ove godine bio budala i tek sam došao do pameti.
Ubuduće će svaki flert dobro da zapamti… Nisam nasilnik, ali neke žene prosto traže da budu tučene, jedna od takvih je i moja supruga, na žalost.

0 komentari