subota, 18. studenoga 2017.

Nakon 14 godina braka SVE SE SRUŠILO U JEDNOJ SEKUNDI.....


Nakon 14 godina braka SVE SE SRUŠILO U JEDNOJ SEKUNDI. Zadnjih par mjeseci muž je iznenada počeo da sve češće radi reće smjene. Počela sam sumnjati u njegovo poštenje jer je više izgledao kao da se sprema za švaleranciju nego za posao.




Zadnji put kada je krenuo, pozvala sam taksi i krenula za njim. Nedaleko od naše zgrade paarkirao se pred jednu zgradu i čekao, a onda se pojavila neka djevojka, više djevojčica, ne znam ni da li je punljetna, ušla u njegov, tačnije naš auto i strasno ga poljubila.




Odatle su krenuli dalje, nisam ih pratila, nisam imala razloga, vratila sam se kući sve njegove stvari pobacala sa balkona. Kada je ujutro došao govorio je kako sam luda,da je to samo kolegica sa kojom radi u klubu… Laži koje može pričati nekome drugo, meni ne…

0 komentari