utorak, 17. listopada 2017.

Živim sa djevojkom već duže vrijeme i brak je bio samo pitanje vremena…


Živim sa djevojkom već duže vrijeme i brak je bio samo pitanje vremena. Nikada nisam posumnjao da me vara ili da bi mogla nešto izvrdati. Jednog dana puste nas ranije sa posla zbog nadolazećeg praznika, uzmem buket cvjeća i pravac kući da iznenadim svoju voljenu, ulazim u kuću, dolazim do spavaće sobe misleći da i dalje spava, pa sam imao šta i vidjeti…

 toliko su se bili zanijeli da nisu čuli ni kada sam otvorio vrata sobe… njen vrisak i njegov prepadnuti pogled su mi bili dovoljni da izadjem iz sobe. Sa momkom, kojeg ne znam, sam sjeo i popio pivo, čestitao mu, a kuji koja je imala sve što je poželjela, sam izbacio kofer ispred vrata i nisam više riječi htio progovoriti sa njom.

0 komentari