srijeda, 18. listopada 2017.

SVEKRVA ME NE PODNOSI. NE MOŽE OČIMA DA ME GLEDA! LJUDI, MENE KOJA SAM ZAVRŠILA SREDNJU…


Svekrva me ne podnosi. Ne može očima da me gleda! Ljudi, mene koja sam završila srednju trgovačku školu zaposlila je da budem ČISTAČICA u jednom preduzeću. Prvi dan sam odvAlila vodokotlić u WC-u i dok sam pokušavala da to popravim došao je šef.




Kada je vidio šta sam uradila samo je ljutitio rekao OSTAVI TO SVE I ČEKAJ ME U KANCELARIJI! Otišla sam a ubrzo je i on došao. Čim je ušao počeo je da mi se nabacuje, govoreći kako sam je previše zgodna i lijepa da bih bila čistačica, a uz to sam i školovana. Odmah mi je bilo jasno šta želi, ali pustila sam ga jer su mi njegovi komplimenti prijali. Nakon 10-ak minuta prišao mi je i počeo da me mazi.




Ubrzo smo bili u ljubavnom klinču na sofi koja je bila pored. Od tada je prošlo skoro godinu dana i redovno se viđam sa šefom, čak i nakon radno vremena i sve je to OK, ali još uvijek mi nije promjenio rando mjeso. I DALJE RADIM OVAJ ODVRATNI POSAO ČISTAČICE… a davno sam trebala postati njegova sekretarica. A svekrva, sada se na mene ljuti kada kasnim sa posla… čudna je to vrsta ljudi, nemoguće je ugoditi svekrvama… Mislim da bi joj najbolje bilo da se… UBIJE! Zar ne?

0 komentari