petak, 20. listopada 2017.

Mlada sam ostala udovica i muž me je “napustio” nakon samo 5 godina braka, sa nepunih 30 je preminuo. U moru poruka izjava saučešća dobila sam jednu koja me...


Mlada sam ostala udovica i muž me je “napustio” nakon samo 5 godina braka, sa nepunih 30 je preminuo. U moru poruka izjava saučešća dobila sam jednu koja me je u zgrozila. Poruka je bila sačinjena ovako ZA Moju zaostalu ženu…OD Njenog prerano otputovalog supruga…STIGAO SAM, ljubavi moja i odma odlučio da ti se javim, ovdje je pakleno vruće, a jedva čekam da mi se pridružiš, čim prije tim bolje… TVOJ MUŽ ;)… Odma sam sva uzrujana pozvala tu osobu koja je poslala poruku, a kada sam ga napala, reako je da je došlo do greške, i da je tu poruku trebalo da dobije njegova supruga koja je zbog poslovnih obaveza ostala kod kuće,a da je on otišao na more sam. Nešto mu ne vjerujem i i dalje mislim da se to neko neslano šali sa mnom i koristi moju tugu da bi sebe i svoje društvo razveselio. Groznih ljudi ima svuda oko nas


 -Udaljila sam se od jedne jako dobre prijateljice zbog njenog načina na koji odbija dečke. Uvijek je jako bezobrazna i bahata kada joj neki dečko sasvim normalno priđe. Stvarno ne razumijem što je s tim djevojkama koje su ufurane i odmah počinju s ismijavanjem. Često i meni priđu, ali ako ne želim daljnju komunikaciju ili jednostavno nisam zainteresirana uvijek se zahvalim, pohvalim zbog hrabrosti (vjerujem da nije lako) i kažem istinu. Mislim da je to normalno i da se podrazumijeva.

0 komentari