utorak, 17. listopada 2017.

ISPOVEST: Ozenjen sam pravom devojkom, vredna, radna, poseduje sve osobine za jednu vrednu i postenu ženu…

ISPOVEST: Ozenjen sam pravom devojkom, vredna, radna, poseduje sve osobine za jednu vrednu i postenu ženu…
Ozenjen sam pravom devojkom, vredna, radna, poseduje sve osobine za jednu vrednu i postenu ženu. Mene su oduvek privlacile devojke bez morala i to sam godinama krio od zene. Letos je dosla sestra iz Nemacke sa muzem i odraslom cerkom, premetio sam da nosi kratki atletski sorcevi. Nakon puno godina ona je postala prava zena, njeno telo je bilo razvijenije od moje zene privlacila me… Moja sestra je sa zezom otisla da obidje familiju ja sam ostao sam sa njom. Imamo kucni bar pun Francuskog vina, sedeo sam i cugao, odjednom se pojavila ona u kratkom sorcu pitala me da joj naspem u casi belog vina, sela je sa mnom i cigala… U naletu strasti i stanju teškog pijanstva završio sam sa njom na podu, bilo je bajno nisam u nijednom momentu zazalio sto kre*em sestrinu cerku…Proslo meces dana vratili se za Nemacku, sestra mi javlja da joj cerka trudna, Ispostavilo se da je trudna i da sam ja najverovatnije otac.

0 komentari