srijeda, 18. listopada 2017.

DJEČAK (18): “Otkrio sam zašto mama plače svaki dan, srce mi je puklo…”

7f6df35e789e8a82e741debd769fd197
Gledam mamu kako plaće, a ne mogu joj pomoći…


Ja sam Tomislav i imam 18 godina. Toliko mi je teško gledati mamu kako plaće jer ne znam kako da joj pomognem. Mama i tata su se rastali prije godinu dana pa sam ja ostao sa njom živjeti.

Ona je nedavno dobila otkaz i sve joj se nakupilo u par godina i znam da joj nije lako. Iako pokušava prekriti to od mene znam da je jako nesretna. Da plaće kad me nema. Ponekad je čujem. I ne znam kako da joj pomognem.

Razmišljao sam da joj pripremim nekakvu zabavu. Pa sam joj odlučio pripremiti rođendansku proslavu. Skupio sam novce i pozvao sam obitelj i sve njezine prijatelje.

Bilo je vrlo skromno, ništa posebno. Mala zabava za 15 ljudi. I torta. Nisam joj ništa rekao to je bilo iznaneđenje i bilo je odlično.

Znam da joj neće sve popraviti ta jedna rođendanska proslava, ali barem taj jedan dan se osjećala dobro.

Izvor: net.hr

0 komentari