četvrtak, 21. rujna 2017.

Saznala da ima rak pa ostavila muža zbog ljubavi iz mladosti


Bio je to uistinu težak trenutak za Britanku koja je, nakon što je saznala dijagnozu, učinila nešto neočekivano. Ostavila je svog supruga kako bi se vratila ljubavi iz srednje škole, Davidu Brownu (44), piše “Večernji“.


Od tada je prošlo šest godina, Natalie je nadživjela crne prognoze i sada živi s Davidom i svoje dvoje djece z prethodnog braka, Harriet (11) i Bridget (6).

Natalie se vratila svojoj ljubavi iz mladosti

– Bila sam trudna sedam i pol mjeseci kad mi se zdravlje naglo pogoršalo. Nisam mogla ustati iz kreveta, nisam osjećaja ni jezik niti mogla govoriti…moja sestra nazvala je hitnu pomoć i odvezli su me u bolnicu. Liječnici su porodili dijete, a tri sedmice kasnije rekli su mi da imam glioblastom, prisjeća se Natalie.



Najviše ju je zabrinjavalo to što neće moći gledati svoju djecu kako odrastaju jer za njenu bolest nema lijeka.

– Prošla sam hemoterapiju i zračenje, rekli su mi da bih mogla živjeti još pet godina. Odlučila sam napraviti veliku promjenu u stilu života, a to je uključivalo i razvod jer moj brak ionako je bio na rubu raspada, kaže Natalie za Daily Mail.

Dvije godine nakon operacije, razvela se i vratila svojoj srednjoškolskoj ljubavi s kojom sada, kako tvrdi, uistinu uživa.

– Bila sam prezaposlena žena, nisam pazila na sebe. Stalno sam bila pod stresom, znala sam ostajati na poslu do dva ujutro. Ne možete vratiti vrijeme, ali sada puno bolje razumijem što je najbolje za mene, rekla je Natalie koja, uprkos bolesti, vodi normalan život.

haber.ba

0 komentari