utorak, 19. rujna 2017.

PRIJE UDAJE ŽIVJELA SAM SIROMAŠNO SA RODITELJIMA, A ONDA NAŠLA BOGATOG...


Prije nego sto sam se udala i dok sam zavisila od roditelja mnogo smo siromasno zivjeli bukvalno jedva sastavljali kraj s krajem.
Dosta mi je bilo takvog zivota i onda sam se pocela baviti prostituciom ali roditelji su bili protiv toga ali sam barem lijepo zivjela i nista mi nije falilo.
Dok se nisam udala tako sam zivjela a onda sam nasla bogatog covjeka i sakrila sam svoju proslost od njega nista mu nsiam rekla.



Sad imam sve ali ja ne patim od nekih firmiranih stvari ,skoro sam izasla u prodavnicu u nekim vunenim carapama i bas me neka djevojka gledala u prodavnici i komentarsiala.
A kasnije je dosla sa suprugom kod nas a nije znala da sam ja udata za svog muza i bas se izneadila.



Ja se oblacim onako kako s etaj dan osjecam a sta ce ljudi misliti o meni to me ne zanima…

0 komentari