četvrtak, 21. rujna 2017.

PRIJE NEKOLIKO DANA DECKO ME VODIO NA SELO…


Prije par dana decko me vodio na selo kod njegovih da se upoznamo,zapravo i on je rodjen tamo ali sada zivi u gradu.
Fino su nas docekali sjeli smo malo odmorili se a onda rucali,nakon rucka odveli su nas da malo prosetamo po njhovim vocnjacim pa smo se poprilicno umorili.



Kada smo se vratili moj decko je otisao na sprat a ja sam jos malo sjedila s njima onda sam oducila i ja da malo legnem i da se odmorim,kada sam se popela na sprat bio je mrak usla sam u sobu i pitala Milane jesil to ti rekao je da jest.



Usla sam i legla i za nekih 2-3 minute ulazi moj decko u sobu a ja lezim s njegovim djedom jer se i on zove Milan.
Ojj kako sam se glupo osjecala a on je umirao od smijeha,i evo i danas dan me zeza zbog toga a meni je stvarno glupo.

0 komentari