petak, 22. rujna 2017.

Moj muž me vara sa njegovom maćehom, ženom koja ga je odhranila… Prošli vikend sam se ranije vratila od mojih roditelja kod kojih sam bila i zatekla


Moj muž me vara sa njegovom maćehom, ženom koja ga je odhranila… Prošli vikend sam se ranije vratila od mojih roditelja kod kojih sam bila i zatekla ovu groznu i odvratnu scenu u mom krevetu. Maćeha koja ima 44 godine i moj muž. Počela sam da histerišem, da psujem i razbijam po kući, vjerujte da se i sad tresem kada se sjetim te odvratne scene. Bez razmišljanja sam istog trenutka pozvala mog svekra i sve mu ispričala, a on mi je rekao da se smirim i da on sve to već zna.


 Tek tada mi ništa nije bilo jasno, nisam mogla da vjerujem šta čujem, a moj svekar mi je tada rekao da je upravo on njih dvoje, sina i suprugu i spojio jer je već godinama nesposoban za ONE STVARI… sve ga mi je još napričao ali sam toliko bila van sebe da mnogo toga nisam ni zapamtila. Uglavnom njih troje su u dogovoru jer svekar ima 56 godina i ne može više da radi one stvari…


 iskreno ne znam šta me više pogodilo i šta je veće sramota, to što moj muž spava sa maćehom ili što su sve troje uključeni u to… Već par dana sam kod mojih, prosto ne znam kako dalje imam 3 kćerke i ne bih željela da se ovo prljavo, odvratno klupko sramote počne dalje razmotavati, jer to bi moje kćerke obilježilo za čitav život…

0 komentari