srijeda, 20. rujna 2017.

MAMA MOG VJERENIKA ME POZVALA PRIJE MJESEC DANA I REKLA....


Mama mog vjerenika me pozvala prije mjesec dana i rekla da budem spremna jer dolazi po mene da mi nešt važno pokaže, od životnog značaja. Pripreme za vjenčanje su bile u toku i mislila sam da je nešto vezano za svadbu, vjenčanje. Na neki način je i bilo :(… Sjela sam u njen auto i bilo mi je malo čudno, jer žena nije progovorila niti jednu riječ sve do njihove kuće. Kada smo izašli iz auta, uzela me za ruku i shvatila sam povela ka sobi njenog sina, mog vjerenika…




Tako zajendo smo mu bukvalno uletjele u sobu i na moje veliko iznenađenje zatekli mog vjerenika da radi ONE stvari sam mojom najboljom prijateljicom, djevojkom koja je trebala da mi bude kuma na vjenčanju. Svi smo bili u šoku, kao da je vrijeme stalo, a moja nesuđena svekrva mi je samo tihim glasom rekla… “Eto samo da znaš ko je on… pa sad kako želiš…” i otišla je van kuće sa suzama u očima. Bez i jedne riječi sam i ja krenula za njom, jednostavno nisam željela da se spuštam na taj nivo jadnika na kojem su moj do tada vjerenik i moja do tada najbolja drugarica.




Nisam željela da slušam glupa objašnjenja i pravdanja, a iskreno nisu me ni zanimali. Naravno istog trenutka sam prekinula svaki kontakt sa njima. Sa nesuđenom svekrvom sam u kontaktu i kada god se vidimo ona zaplače i kaže da bolju snaju od mene nijemogla ni da zamisli, ali jednostavno nije željela da bude sebična i da mi dozvoli da se udam za njenog sina koji me ne zaslužuje ni po kojem osnovu. Ne znam kako da se zahvalim toj ženi… rijetke su osobe koje tako nešto mogu uraditi, pogotovo jer je on sin jedinac.

0 komentari