srijeda, 20. rujna 2017.

KAKO TO I BIVA PRIJE VJENČANJA SE ODRŽAVA MOMAČO VEČE. NJEGOV KUM, MOJ NAJBOLJI DRUG IZ SREDNJE...


Kako to i biva prije vjenčanja se održava momačo veče. Njegov kum, moj najbolji drug iz srednje škole je bio zadužen da obezbijedi plesačicu. Predložio mi je da prije prave plesačice dođem ja, prihvatila sam. Obezbijeio mi je crni kožni kombinezon i masku koja je prekrivala lice, kada sam ušla u prostoriju svi su se po dogovru sklonili, a ja sam počela mom budućem mužu da miješam u krilu. Kada sam otplesala krenula sam da ga strasno poljubim, te sam doživjela veliko iznenađenje, na moje usne je stavio svoj prst i rekao oprosti molim te, ali ja samo jednu ljubim, a to nisi ti, oprosti. Razmišljala sam da skinem masku, ali nisam ustala sam i izašla, baš sam se iznenadila, mislim znala sam da me voli i sve to, al napaljen i sam sa super zgodnom plesačicom (nije da se hvalim) i da odbije poljubac, stvarno hvala mu što me toliko poštuje.

0 komentari