četvrtak, 21. rujna 2017.

GINOKELOZI DA LI SU TO DOKTORI ILI PROKLETE, BEZDUŠNE UBICE!?? IMAM SAMO 22 GODINE...

Image result for GINOKELOZI DA LI SU TO DOKTORI ILI PROKLETE, BEZDUŠNE UBICE!?? IMAM SAMO 22 GODINE...
GINOKELOZI da li su to doktori ili PROKLETE, BEZDUŠNE UBICE!?? Imam samo 22 godine i zbog nepažnje mojih momaka dva puta sam ostajala trudna i dva puta sam abortirala. Ni jednom mi moj ginekolog nije rekao da je svaki idući put opasnost i rizik od abortiranja sve veći.



Prije 10 dana sam po treći put slučajno zatrudnila i otišla kod mog ginekologa. Iako je dobro znao da mi je to treći puta i to u kratkom vremenu nije mi rekao koje rizike abortiranje nosi sa sobom. Bitno mu je bilo da uzme od mene novac, a nakon što mi je uradio abortus, sve je otišlo do vraga.



Teške komplkacije, hitne operacija i samo par sati nakon abortusa meni je bilo sve povađeno tamo dole. NIKADA VIŠE NEĆU MOĆI DA ZATRUDNIM… NIKADA NEĆU BITI MAMA… a sve zbog PROKLETOG BEZDUŠNOG UBICE kome je bitan samo novac.

1 komentar: