utorak, 15. kolovoza 2017.

STUDIRAM I RADIM KAO KONOBAR NA SVADBAMA, VESELJIMA I SL…..


Studiram i radim kao konobar na svadbama, veseljima i sl… Prošlu subotu sam radio na jednoj svadbi i jedan gost koji je sjedeo sa ženom i dijetetom pozvao me i onako vidno pijan izvadio 10 eura i gurnuo mi u džep u znak zahvalnosti.



Žena je onako baš ostrala iznenađena. Nakon nekih 2 sata taj čovjek se baš napio, oduzeo od alkohola i ponovo preko cijele sale mene zvao da mu dođem. Kada sam došao, izvadio je 50 eura i pružio mi, odbijao sam, ali bio je baš uporan. Kada sam uzeo, njegova žena je skoro zaplakala od muke, shvatio sam da i nisu nešto bogati, već da je njen muž velika budala koja voli da razbacuje novac.

Obišao sam krug po sali i vratio se do njihovog stola i onako krišom njegovoj ženi vratio sve što mi je nje muž dao. Nemate pojma kako je bila sretna. Nikada neću shvatiti sve te BUDALE koje se razbacuju na svadbama a realno nemaju za ni za kifle…

0 komentari