srijeda, 16. kolovoza 2017.

Pismo jedne domaćice: Najvažniji savjet za čišćenje kuće koji svaka žena treba da čuje!


U nastavku možete pročitati pismo jedne domaćice koje je upućeno svim ženama, a koja želi svoje životno iskustvo da podijeli sa vama. Prenosimo vam ga u cijelosti…

loading…
Moje dame,

Zapamtite da naslaga prašine štiti drvo koje se nalazi ispod. Kuća postaje dom kada na namještaju možete ispisati – volim te.

Znala sam svakog vikenda da provedem bar 8 sati čisteći, jer sam željela da sve bude savršeno, za slučaj da netko navrati do mene. Konačno sam jednog dana shvatila da niko nije došao – svi su bili negdje van, živeći život i zabavljajući se.

Danas, kad me ljudi posjećuju, ne moram da im objašnjavam stanje svog doma, svi su uglavnom zainteresovani za stvari koje sam radila i radim dok živim i zabavljam se. Ako to još niste shvatile same, molim poslušajte ovaj savjet: Život je dragocjen. Uživajte ga! Čistite koliko morate…



Zar ne bi bilo bolje da naslikate sliku, napišete pismo, ispečete kolače ili posadite cvijet – naučite razliku između želim i moram?

Čistite koliko morate… ali nemate previše vremena… s rekama koje možete preplivati, planinama na koje se želite popeti, muzikom koju želite da čujete, prijateljstvima koje želite da zadržite i životom koji želite da živite.

Čistite koliko morate, ali život je tamo van, sa suncem u vašim očima, vjetrom u vašoj kosi, pahuljama snijega na vašem licu, kapima kiše… Ovaj dan se neće ponoviti!

Čistite koliko morate, ali imajte na umu… Starost će doći i ona nije ljubazna, a kad nas trošno tijelo napusti, ono će napraviti samo još više prašine”.

Prašina neka ide prašini – duša traži ljubav i radost.

Izvor: korisno.net

0 komentari