ponedjeljak, 14. kolovoza 2017.

Moj muž je prava muškarčina, ZNA UDARITI RUKOM OD STOL kada treba...


Moj muž je prava muškarčina, ZNA UDARITI RUKOM OD STOL kada treba, nekada ta njegova ruka završi i na mome licu, ali manje više nikada bez razloga. U principu je dobar čovjek, a to je ono najvažnije. U braku smo nešto više od dvije godine i prošle nedjelje je moj muž prvi puta dobio godišnji odmor u firmi. Bila sam sretna zbog toga, ali ne potpuno jer meni moj šef nije dozvolio da i ja idem na godišnji odmor u istom periodu.




U petak sam šefa nekako namolila da me barem taj dan pusti ranije sa posla te mi je dozvolio da odem u 12 sati. Bukvalno sam trčala da stignem tranvaj, a onda od stanice do našeg stana. Nisam ništa javljala mužu, željela sam da ga iznenadim, a kada sam ušla u stan zatekla sam ga kako usisava stan. Znači cijeli stan je bio podignut, sve, sve, sve… temeljito čišćenje. Prizor koji nikada neću zaboraviti, on u potkošulji sa ususivačom u rukama. Zbog buke nije čuo da sam ušla i tako sam ga gledala nekih minutu, dvije i divila se.




Znala sam, osjećala da je divan čovjek, a ovo je samo bio dokaz mojih osjećanja. Koji muškarac još usisava i briše prašinu po stanu… i to sam od sebe, mislim da ne postoji. Bio je malo ljut jer sam mu pokvarila iznenađenje koje mi je spremao, ali par poljubaca i nježnih dodira je smirilo situaciju.

0 komentari