subota, 12. kolovoza 2017.

JUČE NA BAZENU BILA SAM SVJEDOK VELIKE SRAMOTE DANAŠNJE OMLADINE....


Juče na bazenu bila sam svjedok velike sramote današnje omladine… Dok se jedna djevojka od nekih 17, 18 godina kupala do nje su dolivala 3 muškarca njenih godina, svukli joj gornji dio kupaćeg i isplivali vani. Dobacivali su joj jako pogrdne riječi i dozivali je da dođe po kupaći kostim. Djvojka je od muke počela da plače, niko joj nije ni pokušao da pomogne, čak su mnogi stariji muškarci sa nestrpljenjem čekali da li će izaći iz vode bez kupaćeg. ODVRATNO!




Kada sam shvatila da se ti momci ne šale, tada sam ja ustala, svukla svoj kupaći kostim i dobacila toj djevojci. Mogla sam joj baciti i peškir, ali nisam iz razloga jer sam odlučila da maltretiram te momke. Imam 58 godine, prilično sam slobodnih svatanja cijeli svoj život i sunčanje i kupanje bez kupaćeg kostima mi nije nikakav problem nikada bio. Tada sam prišla tim momcima, naravno bez kupaćeg i počela ih zavodnički dirati, nuditi im ono čega su željni, grudima sam im se unosila u lice… Zamislite kako su se osjećali, imaju po tih nekih 17-18 godina, a ja matora baba sa skoro 60. Iskreno ne izgledam nešto baš privlačno, KAO NEKADA.




Pokušavali su da me ignorišu, odmicali su se od mene, a kada im se cijeli bazen počeo smijati i kada su im mnogi počeli dobacivati da PODOJE BABU, tada tu zgrabili svoje peškire i napustili cijeli kompleks bazena. Danas idem opet i do kraja ljeta ćuih maltretirati. To što su uradili jadnoj djevojci više sigurno neće ni jednoj, ne na ovom bazenu, jer na ovom bazenu više nikada neće imati mira.

0 komentari