četvrtak, 13. srpnja 2017.

SINOĆ PREDVEČE SAM KRENUO DA PROŠETAM DO CENTRA DA SE...


Sinoć predveče sam krenuo da prošetam do centra da se malo raskladim i prolazeći kroz park naišao sam na neki mladi par, momak i djevojka. Kako sam im prilazio bliže vidio sam da se svađaju, a onda je momak toj djevojci “opalio” dva šamara, tako jako da je pala na pločnik.


 
Nisam čekao ni sekunde pritrčao sam i isto uradio tom mladiću, dva šamara, a kada je krenuo da mi vrati, e onda sam počeo da ga muški šamaram. U tom trenutku sam začuo tu djevojku kako doziva pomoć, pomislio sam je ohrabrio, a nakon nekih par minuta stigla su i dva policajca, rastavila mene i tog momka jer smo bili i dalje u “duelu”. Pitali su o čemu se radi, a ta klinka koju sam odbranio od težih batina je kroz plač rekla da sam ih iz čista mira napao i počeo da tučem.


 
Nisam mogao da vjerujem, a onda je ona policajcima pokazala lice na kome su se jasno vidjele masnice od šamara, koje naravno nisam ja napravio. Sve su nas priveli u policiju, nakon iskaza koje smo dali njih su pustili, a meni su napisali kaznu za ometanje javnog reda i mira, a ako me ti klinci budu tužili tada ću tek da nagrabusim. Dok smo čekali u hodniku da damo izjave čuo sam tu klinku kako tom momku govori da joj oprosti i da ga više nikada neće prevariti… Uvijek sam znao da se ne isplati biti dobar i pomagati drugima, a sada sam to i doživio, na žalost!

0 komentari