četvrtak, 20. srpnja 2017.

BAŠ SAM SE ZALJUBILA U JEDNOG MOMKA, ZAJEDNO SMO 4 MJESECA...

Image result for BAŠ SAM SE ZALJUBILA U JEDNOG MOMKA, ZAJEDNO SMO 4 MJESECA...
Baš sam se zaljubila u jednog momka, zajedno smo 4 mjeseca. Volim ga iako nema posao, nema novca, nema ni vozački ispit, a kamoli auto.




Živi u stanu od 50 kvadrata zajedno sa ocem, bratom i snahom. Ono nisam ni ja neka bogatašica, ali imam za neki normalan život. Juče mi je bio rođendan i shvatila sam da je definitivno on moj čovjek za cijeli život. Njegov poklon za mene nije bio skup i luksuzan, njegov poklon je bila pjesma koju je napisao samo za mene.




Osjećala sam se posebnom i ljubav je nešto što se novcem ne može kupiti. Jedva čekam da se vjenčamo da mu rodim sina, ma ne jednog trojicu sinova ću da mu rodim. Moja poruka za sve, pustite novac i finansijske interese, jer nema sreće bez iskrene ljubavi.

0 komentari