subota, 24. lipnja 2017.

U BRAKU SMO 7 GODINA, IMAMO DVIJE KĆERKE I MOJA ŽENA ŽIVI U UBJEĐENJU DA MI JE PRVA....


U braku smo 7 godina, imamo dvije kćerke i moja žena živi u ubjeđenju da mi je prva i jedina, da mi je sve na svijetu baš kao što sam ja njoj. Istina je da je ona zaista nevina ušla u brak sa mnom, a da sam ja prije nje imao na 10-ine djevojaka, ali i žena :). Međutim, naravno da nikada nisam to rekao njoj, a kako mi nije bila prva nije mi ni posljednja, može se reći JEDNA U NIZU :).





Bio sam sa skoro svim njenim prijateljicama, čak sam na našoj svadbi imao “jedan na brzaka” sa njenom kumom. Nju sam oženio jer sam znao koliko me voli i koliko je dobra i poštena, sa njom sam siguran da me nikada neće prevariti, “nabiti mi rogove” ILI “donijeti neku spolnu bolest”. Prošlo ljeto smo bili na moru u Budvi, da ne pišem koji hotel i “slučajno” u istom hotelu su odsjele i njene 3 “prijateljice” sa kojima se redovno viđam. Kao dobar muž svaku veče bih moju ženu pustio da se druži sa prijateljicama, a ona guska sretna jer ima divnog muža nije provalila da svaku veče jedna prijateljica fali… pogađate zašto. Zadnju veče su njene 3 “prijateljice” i ona, moja glupa supruga provele za šankom hotelskog restorana i cijelo veče su se njene prijateljice smjenjivale kod mene u sobi, dok su dvije nju zabavljale, treća je mene :).





Najluđe na kraju kada su me totalno iscrpile, kada mi ni tablete za potenciju nisu pomagale, poslale su mi moju suprugu vidno pijanu. Odbio sam je okrivivši je da je cijlu zadnju veče odmora provela sa prijateljicama ne misleći na mene. Godina je prošla, a ona se i danas izvinjava jer me zapostavila. Šta reći savršena žena, tačnije SAVRŠENA SUPRUGA

0 komentari