subota, 3. lipnja 2017.

MNOGE ĆE OVO RASTUŽITI: Naša glumica Ljiljana Jakšić koja se porodila u 52-oj godini…


Ljiljana Jakšić, popularna Salveta iz „Kursadžija“, ne odvaja se od kćerke Darije, koju je rodila prije nešto više od dvije godine u 52. godini.
Glumica sama odgaja dijete i maksimalno joj je posvećena. Nju su novinari nedavno uslikali kako sa svojom mezimicom šeta Tašmajdanom.



Prije toga, njih dvije su bile u Skadarliji, gdje Ljilja kao Dama Skadarlije u jednom restoranu u čuvenoj beogradskoj četvrti zabavlja goste recitacijama i starim romansama.
Inače, Ljilja je srećna uz svoje dijete, a o njenom ocu, koji je nikada nije vidio niti joj je dao prezime, glumica neće da priča.



– Ne bih govorila o ocu moje bebe. Imamo ljepše teme za razgovor. Evo, moja Darija je počela da priča i to sklapa opširne rečenice. Ima 21 mjesec i kreće od septembra u obdanište. Ništa ljepše mi se nije desilo u životu. Srećna sam s njom, ona mi mnogo znači i ništa mi nije teško. Kada ja radim, čuva je komšinica. Snalazim se kako znam, ali ona je dobra beba, noću spava i sa njom nema problema – ponosno je kazala Salveta u avgustu pršle godine.
Izvor: Kurir

0 komentari