petak, 23. lipnja 2017.

LETNJA TORTICA SA VOĆNIM JOGURTOM


Ne znam kako vi, ali meni se ne pali rerna na ovu vrućinu!! 😉 Zato kad mi padne šećer, ili kad treba da se napravi lepa tortica ja pravim nepečeni čiz. Ipak ovog puta sam se odlučila za laganu torticu koju mi je preporučila prijateljica. 🙂 Lagana, voćna i osvežavajuća
PODIJELI NA FACEBOOK + VIŠE
Slični
recepti

Vocni desert

Lagani desert

Voćna torta



Sastojci 10 osoba
od prilike 250g mlevenog plazma keksa
75g margarina ili kokosovog maslaca
100ml voćnog soka
250g voćnog jogurta od borovnice
250g voćnog jogurta od šumske jagode
malo Cvetnog meda Podravka
250g zaleđenog šumskog voća
1/2 čaše kisele pavlake
5 traka želatina

Priprema
1.
Istopiti margarin, dodati ga u sud sa mlevenim keksom i sve lepo sjediniti. Obložiti kalup (30cm prečnik) pek papirom, pa staviti bazu od keksa i margarina, dobro pritisnuti kašikom i ostaviti da se hladi u frižideru.
2.
U blender sipati voćni jogurtv(ja sam koristila pola od borovnice, pola šumska jagoda), kiselu pavlaku i malo meda, pa sve izblendirati. Na kraju dodati i zaleđeno šumsko voće i sve izmiksati dok se ne dobije ujednačena krema. Ostaviti sa strane.
3.
U činiju sa hladnom vodom staviti 5 traka želatina oko 10 minitu dok ne nabubri. Nakon toga u šerpici zagrejati sok, pa izvaditi želatin i malo procediti od viška vode. Staviti ga u zagrejan sok i istopiti. Ostaviti da se prohladi, ali pazite da se ne stegne( ako ga ostavitite predugo bez nadzora). Na kraju dodati sok sa želatinom u predhodnu napravljen mix i sve promešati dobro.
4.
Izvadite kalup, sipajte fil od voćnog jogurta i želatina, pa ga ostavite da se dobro stegne u frižideru. Oko par sati.
Posluživanje
Pre služenja pažljivo nožem ili pak čačkalicom odvojiti stranice torte od kalupa, pa ga tek onda otvoriti. Dekorisati po želji. Prijatno!



coolinarika.com

0 komentari