subota, 27. svibnja 2017.

Prije 15 godina moja mama je oboljela od raka dojke, ja sam tad bila klinka od nekih 12-13 godina i zajedno sa mojom mamom sam preživjela pakao.


Prije 15 godina moja mama je oboljela od raka dojke, ja sam tad bila klinka od nekih 12-13 godina i zajedno sa mojom mamom sam preživjela pakao. Godinu dana se hrabro borila, suzu nikada nije pustila, bar ne u mom prisustvu, ali na žalost nije uspjela. Ta okrutna bolest ju je ubila :(. Nikada se nakon toga nisam oporavila od tog gubitka, glupi čvorić na dojci joj je oduzeo život, oduzeo je meni mamu, osmijeh, sreću, ŽIVOT… U međuvremenu sam se udala, rodila dva klinca i nekako počela da živim, da geldam u budućnost, a onda… Prije 10-ak dana NAPIPALA SAM ČVORIĆ ISPOD LIJEVE DOJKE… Sve mi se vratilo, istog dana sam otišla na pregled i sada čekam rezultate… već danima ne jedem, ne pijem, samo razmišljam, ŠTA AKO BUDE… Bože, ne želim to proći sve ponovo, ne želim da moji klinci prođu kroz ono što sam ja prošla, NE ŽELIM DA UMREM!!! Bože zašto, zašto, zašto…

0 komentari