nedjelja, 28. svibnja 2017.

ISPOVEST: Unazad par mjeseci sumnjao sam da me vjerenica vara, čudno se ponašala i sve više je imala “obaveza”….


Unazad par mjeseci sumnjao sam da me vjerenica vara, čudno se ponašala i sve više je imala “obaveza” a sve manje je vremena posvećivala meni. Po par sati je bila negdje. Ništa mi nije govorila gdje ide, a i ja sam se plašio da je pitam gdje i sa kime ide, jer osim sumnje ništa nisam konkretno imao. Međutim unazad par dana sve se drastično pogoršalo, ujutro bi odlazila, a vraćala se nekada posle podne. Bio sam siguran da ima drugog i prije 3 dana sam odlučio da je pratim. Uzeo sam slobodan dan na poslu i pratio je. Da me ne bi prepoznala uzeo sam auto od kolege sa posla. Nedaleko od našeg kvatra taksi kojim se prevozila je stao i prosto sam se šokirao kada sam vidio da je ušla u crkvu. Prekršila je naš dogovor! Obzirom da smo različite vjeroispovijesti dogovrili smo se da ćemo se distancirati od vjere maksimalno. Ne znam nisam joj još ništa rekao, ali mislim da je bolje da prekinemo sada nego da se zavučemo u neke godine kada će prekid mnogo više da boli. Volim je, ali ona to ne zna da cijeni nažalost

0 komentari