nedjelja, 16. travnja 2017.

U BRAKU SAM PREKO 10 GODINA I VEĆ DUŽE VRIJEME SUMNJAM DA ME MUŽ LAŽE...


U braku smo preko 10 godina i već duže vremena sumnjam da me muž laže. Uvek kaže da je na poslu i da mora duže ostati da radi, a zapravo ja sam uvek sumnjala u te njegove reći i verovala sam da me vara. Ali to nikada nisam mogla da dokažem.



Jednostavno imamo troje dece kuci i nemam ih kome ostaviti dok spavaju da bi ja išla u 10, 11 sati noću da ga proveravam. Sve do pre neko veče. Po običaju nazvao je i reko da je na poslu i da će produžiti da radi duboko u noć. Sednem ja u kola i kada sam došla u njegovu firmu vidim da nije na poslu. Kad je došo kući rekla sam mu da sam bila kod njega na poso i nije bio tamo.



Da znam da me laže, što mi je on kasnije i priznao, tj.da me laže već duže vreme, da kao radi, a zapravo izlazi sa društvom. Džaba sam se brinula i sumnjala da ima drugu, nekako mi krivo što sam išla da ga kontrolišem

0 komentari