ponedjeljak, 17. travnja 2017.

Poslije duge veze odlucili smo se vjencati..


Poslije duge veze odlucili smo kupiti stan jer smo vec neko vrijeme zivjeli zajedno pa onda da se vjencamo.

I kada smo kupili stan moja majka je se ponudila da ga sredi,a naravno da se moja supruga pobunila jer je nije podnosila i tada sam s eja nesto zakacio s majkom pale su i neke teske rijeci i nismo vise razglovarali niti se vidjeli.

Poslije toga sam se posvetio svojoj zeni i svom zivotu ali onda sve vise i vise se pocinjala mijesati njena majka,dolazila je non stop svaki vikend i to ne najavljena.

Nakon sto se moja zena porodila 40 dana je spava s njom u sobi a ja u kuhinji,i prosli vikend je rekla da ce doci i ja sam rekao zar opet,suprua mi se bas naljutila i izvrijdjala me.

Sada mi je bas krivo i osjecam se jadno sto sam ja onako postupio prema svojoj majci mislim da sam ogromnu gresku napravio.


0 komentari