četvrtak, 27. travnja 2017.

Ostavio UMIRUĆU ženu s 6 djece, ali tek je za 24h slijedio ŠOK ŽIVOTA

cj5olb9wgaat8wr
Beth Laitkep, samohrana majka šestoro djece po drugi put je oboljela od raka dojke. I njen suprug, otac najmlađeg djeteta ju je ostavio. No ne i njena prijateljica Stephanie Culley.
Laitkep je bila u terminalnoj fazi karcinoma kada ju je ostavio njen suprug. Znala je da, ako se ne dogodi čudo, neće živjeti još dugo. Već se mirila sa svojom sudbinom, no mučilo ju je što će njeno šestoro djece ostati sami, bez ijednog roditelja. Skupila je hrabrosti i pitala Culley.
“Hoćeš li uzeti moju djecu? Bi li učinila to za mene?” prisjeća se Stephanie i dodaje: “Pristala sam bez trunke oklijevanja”



Utjeha u tragediji
Tako su Culley i njen suprug ostali sa devetoro djece – nimalo lagan zadatak. Oni su bili spremni na zahtjevan posao i zadatak – no nisu znali što o tome misle djeca.
“Odveli smo ih u bolnicu kako bi ona razgovarala s njima. Pitali smo ih – ako se ne dogodi čudo i izgubite mamu, koga biste htjeli? Svi su pokazali prema meni. Mislila sam da će mi srce prepući, što od sreće što od tuge” prisjeća se Culley.



Mama je preminula znajući da djecu ostavlja u dobrim rukama. Culley i suprug za sada imaju tek privremeno skrbništvo nad djecom, no već ovaj mjesec se vraćaju na sud kako bi dobili potpuno. Ljudi su preko interneta skupili više od 44.000 dolara kako bi pomogli hrabrim roditeljima i istinskim prijateljima.
Pogledajte video:

0 komentari