ponedjeljak, 17. travnja 2017.

NEKI DAN DOK SAM SE VRAĆALA SA FAKSA U BUSU SE DI MENE...


Neki dan dok sam se vraćala sa faksa u busu se do mene “uvalio” neki tip saV istetoviran. Nasuprot nas je sjedila neka starija gospođa koja ga je sa čuđenjem gledala, pogotovo u njegovu tetovažu na desnoj ruci.



Frajeru se to nije svidjelo i počeo je da vrijeđa tu gospođu, pitajući je “Šta si baba blenula, šta je to tako interesantno… Obična tetovaža, evo pogledaj… ” i tada joj je svoju istetoviranu ruku gurno skroz u facu. Gospođa sva smirena, kao da se ništa nije dogodilo samo mu reče: E dijete moje, “baba” vrlo dobro zna šta su tetovaže, ali ja sam ti sasvim slučajno prevodilac kineskog jezika i nije mi jasno zbog čega si na ruci ispisao PROIZVEDNO U KINI.



Da ste samo mogli da vidite facu čovjeka koji je samo par trenutaka glumio velikog frajera. Skočio je i bukvalno izletio iz autobusa na prvom stajanju. Najluđe od svega je to što se gospođa gromoglasno nasmijala kada je on izašao i rekla mi da pojma nema šta piše i da nikakve veze nema sa kineskim jezikom. Mislim da će jadnik od muke sebi ruku da odsiječe.
Izvor: ispovesti.com

0 komentari