srijeda, 26. travnja 2017.

ISPRED JEDNOG KAFIĆA ČEKAO SAM DA ME POKUPI TAKSI...


Ispred jednog kafica cekao sam da me pokupi taksi. Pored mene je stajala grupa djevojaka od kojih je jedna od njih glasno komentarisala kako su muskarci stoka i kako ih “sve” treba nauciti pameti na sta sam se ja omjehnuo i nastavio gledati u telefon. Isprovocirana mojom reakcijom prisla je i opalila mi samar na sta sam ja odg. ako imas kompleks ne trebas se izivljavati na nepoznatim osobama.



Ona se nakon toga jos vise razljutila i
pocela je da udara i sakama i nogama, ja sam se u pocetku izmicao ali kada ne vracate udarce dosta je tesko braniti se posto ona nije prestajala morao sam da joj vrati udarac jer mi od lica nista nebi ostalo, ona je pala kao pokosena.Par dana posle stize tuzba (nanosenje teskih tjelasnih povreda tj. slomljena vilica). Na moju veliku srecu kamera sa susjedne zgrade zabiljezila je sve.



Ona je morala da plati sve troskove suda,a pri izlasku iz suda prolazeci pored nje komentarisao sam sada ja “svaki put kada bude promjena vremena sjeti ces se jednakosti polova”.

0 komentari