utorak, 18. travnja 2017.

IMAM 34 GODINE I ZBOG KARCINOMA DOJKE OSTRANJENE SU MI OBJE. BIO JE O VELIKI ŠOK…

h-8
Imam 34 godine i zbog karcinoma dojke ostranjene su mi obje. Bio je o veliki šok za mene, ali samo par dana nakon operacije saznala sam da me muž vara, da je našao drugu i da zbog toga i ne dolazi u posjetu meni. Tada je za mene život potpuno stao, par puta sam pokušavala, tačnije imala sam suicidne misli,

ali sam se nekako izborila, najviše zbog moje kćerkice. Četiri godine kasnije sam uradila plastične operacije i sada izgeldam sasvim normalno, a sa mojim izgledom vratilo mi se i samopouzdanje. Kada me je vidio u gradu, nije mogao da vjeruje da sam to ja. Kako mi je rekao, on jemislio da ću ja ostati unakažena, sada me moli da se vrati u moj život, kaže ne može da živi bez mene i kćerke, a mogao je dok sam bila bolesna i psihički rastrojena.

Rekla sam mu da mi da vremena, namjerno mu dajem lažnu nadu, želim da barem malo pati, a reaalni ni na sahranu mu ne bih otišla da sutra umre, jer on je mrtav za mene već odavno.

0 komentari