ponedjeljak, 17. travnja 2017.

ČUO SAM ŽENU PREKO BEBIFONA KAKO RAZGOVARA SA NEKIM ČOVJEKOM...


Čuo sam ženu preko bebifona kako razgovara sa nekim čovekom dok je otišla da stavi sina da spava. Dogovarala se o nekom nalaženju za subotu i pružanju usluga osnovnog paketa. Inače u petak ujutru je trebalo da odem na poslovni put u Nemačku,



ali nisam napustio Srbiju već prespavao u hotelu u Novom sadu. Polako sam ušao u naš stan i krišom posmatrao kako se zabavlja moja “žena”. Pokupi sam bebine stvari i svoje najosnovnije. Za to vreme oni su završili ušao sam u sobu, bili su zaprepašćeni.
Rekao sam:



“Samo da platim da se gospodin ne troši” i napustio stan. Od tada me zove izvinjava se a ja neću ni da čujem za nju počeo sam od prošle godine da živim u Beču sa jednom divnom ženom koja je moje dete prihvatila kao svoje.

0 komentari