ponedjeljak, 17. travnja 2017.

BOGAT SAM I VOLIO SAM JEDNU DJEVOJKU KOJA ME U POČETKU ODBILA...


Bogat sam i volio sam jednu djevojku koja me u pocetku odbila. Kad sam jednom ulazio u svoj “luksuzni” auto vidim potrca ona meni i kaze da je bila nepravedna i da se mozda probamo upoznati. Kontam ja, vidi sponzoruše, ali sam ju htjeo iskoristiti i prihvatio sam ju.



S vremenom, ja nju zavolim i pocnemo zivit zajedno. Bilo nam je dobro, ali sam je jako lose tretirao jer sam znao zasto je sa mnom. Jednom je izbila velika svada u kojoj



sam joj rekao da joj je stalo samo do mojih para. Tog trenutka je ona sve ostavila i otisla sa samo jednom torbicom od mene i rece “Evo koliko mi je stalo”.
Znam da me vise nije mogla trpit. Bio sam zapanjen, patio ,tješio se kako je samo sponzoruša. Nakon tri godine sam je sreo sa,vjerujem, muzem. Vidim da su oboje siromasni,gledala ga je zadivljeno, ljepse nego mene. Shvatio sam da bi ona zivjela sa mnom i u stali, samo da sam je poštovao.

0 komentari